Zapomniałaś/eś hasła?
Jeżeli nie masz jeszcze swojego konta, zarejestruj się.
REJESTRACJA

Rejestracja prezbiegła pomyślnie

Za chwilę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail
wiadomość z linkiem aktywującym, który
pozwoli Ci się zalogować na naszej stronie.

x
RESETOWANIE HASŁA

Na Twój adres e-mail zostało wysłane nowe hasło.


STRONA GŁÓWNA / 2 GODZINY / ARTYKUŁY (2H) / JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?
JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?
Diadem Cosmetics, 2014-12-09

 

Diadem Cosmetics od początku lat 90-tych rozwijał się przede wszystkim jako firma zajmująca się kosmetykami. Nawiązywaliśmy kontakty z najlepszymi zagranicznymi instytutami, tworzyliśmy nowe produkty i rozwijaliśmy sieć dystrybucji. Od tamtej pory świat zmienił się nie do poznania. Inny jest nie tylko sposób prowadzenia biznesu, ale inne są także potrzeby i problemy naszych klientek. Udało się nam stworzyć świetnie współpracujący zespół, który był na tyle szalony by chcieć zmieniać świat. Dlatego kiedy w 2012 roku Mateusz Krempa - Dyrektor Marketingu naszej firmy - opowiedział nam o tym co zaobserwował podczas wolontariatu w indyjskim sierocińcu, postanowiliśmy działać. Społeczna wrażliwość na problemy Indii - kraju z tradycją struktury społecznej, która może wydawać się z sprzeczna z naszymi wartościami - to coś co wydało się nam niezwykle ważne w kontekście naszego biznesu. Matki zabijające lub porzucające swoje córki tylko dlatego, że ich utrzymanie jest droższe i mniej "opłacalne" niż w przypadku synów. Społeczna nieczułość na to niesamowicie powszechne zjawisko, przez które na całym świecie brakuje już ponad 200 milionów kobiet. Wydawało nam się, że jest sposób aby walczyć z tym zjawiskiem. Kluczem okazała się edukacja.
Dzięki kontaktom nawiązanym w Indiach mogliśmy rozpocząć współpracę przy budowie nowej strategii biznesowej z partnerskimi organizacjami non-profit. To właśnie nasi partnerzy wskazali nam kierunek działania i pomogli w budowie przemyślanego modelu. Chcieliśmy aby za każdym razem, kiedy nasze klientki kupują kosmetyki Diadem, Szafir oraz Caroline's Rose, miały poczucie, że dbają nie tylko o swój wygląd lecz także o świat, który ich otacza. Dlatego zdecydowaliśmy, że za każdy kupiony kosmetyk, sfinansujemy DWIE GODZINY edukacji dla kobiet w krajach Trzeciego Świata. Jedna godzina edukacji szkolnej dla porzuconych córek, ma zapewnić im szansę na lepszą przyszłość i niezależność. Druga godzina, którą poświęcamy dorosłym kobietom, ma im pomóc w nabyciu podstawowych umiejętności zawodowych - takich jak krawiectwo czy fryzjerstwo. Dzięki temu będą mogły uniezależnić się finansowo i podejmować wybory zgodne z ich przekonaniami i uczuciami, a nie jedynie w wyniku zimnej kalkulacji ekonomicznej i nacisków otoczenia. 
Od początku naszej działalności, we wszystkim co robimy szukamy różnych aspektów piękna. Wierzymy, że nic na świecie nie jest jednowymiarowe. Dlatego chcemy tworzyć kosmetyki dla kobiet, które chcą nie tylko wyglądać, ale także czuć się pięknie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z naszymi klientkami będziemy mogli przywrócić naturalny cykl życia, w którym kobiety nie stoją na straconej pozycji, mogą odnaleźć w sobie pasję i poczuć się piękne.
W Diadem Cosmetics, nie mamy specjalnie stworzonego działu CSR. Zamiast tego, staramy się by każdy pracownik firmy, był aktywnie zaangażowany w społeczną działalność firmy. Traktujemy inicjatywę 2H jak część naszej tożsamości, która definiuje nas jako organizacje. Ponieważ przy okazji naszych działań społecznych, rozwijamy się także jako firma, to zasięg inicjatywy 2H rośnie z każdym dniem. Aktywnie poszukujemy kolejnych partnerów w krajach, gdzie występuje zjawisko preferencji płci. Wspólnie z naszymi partnerami uczymy się coraz bardziej efektywnych metod walki z tym problemem i z każdym dniem możemy lepiej realizować nasz cel. 

Diadem Cosmetics od początku lat 90-tych rozwijał się przede wszystkim jako firma zajmująca się kosmetykami. Nawiązywaliśmy kontakty z najlepszymi zagranicznymi instytutami, tworzyliśmy nowe produkty i rozwijaliśmy sieć dystrybucji. Od tamtej pory świat zmienił się nie do poznania. Inny jest nie tylko sposób prowadzenia biznesu, ale inne są także potrzeby i problemy naszych klientek. Udało się nam stworzyć świetnie współpracujący zespół, który był na tyle szalony by chcieć zmieniać świat. Dlatego kiedy w 2012 roku Mateusz Krempa - Dyrektor Marketingu naszej firmy - opowiedział nam o tym co zaobserwował podczas wolontariatu w indyjskim sierocińcu, postanowiliśmy działać. Społeczna wrażliwość na problemy Indii - kraju z tradycją struktury społecznej, która może wydawać się z sprzeczna z naszymi wartościami - to coś co wydało się nam niezwykle ważne w kontekście naszego biznesu. Matki zabijające lub porzucające swoje córki tylko dlatego, że ich utrzymanie jest droższe i mniej "opłacalne" niż w przypadku synów. Społeczna nieczułość na to niesamowicie powszechne zjawisko, przez które na całym świecie brakuje już ponad 200 milionów kobiet. Wydawało nam się, że jest sposób aby walczyć z tym zjawiskiem. Kluczem okazała się edukacja.



Dzięki kontaktom nawiązanym w Indiach mogliśmy rozpocząć współpracę przy budowie nowej strategii biznesowej z partnerskimi organizacjami non-profit. To właśnie nasi partnerzy wskazali nam kierunek działania i pomogli w budowie przemyślanego modelu. Chcieliśmy aby za każdym razem, kiedy nasze klientki kupują kosmetyki Diadem, Szafir oraz Caroline's Rose, miały poczucie, że dbają nie tylko o swój wygląd lecz także o świat, który ich otacza. Dlatego zdecydowaliśmy, że za każdy kupiony kosmetyk, sfinansujemy DWIE GODZINY edukacji dla kobiet w krajach Trzeciego Świata. Jedna godzina edukacji szkolnej dla porzuconych córek, ma zapewnić im szansę na lepszą przyszłość i niezależność. Druga godzina, którą poświęcamy dorosłym kobietom, ma im pomóc w nabyciu podstawowych umiejętności zawodowych - takich jak krawiectwo czy fryzjerstwo. Dzięki temu będą mogły uniezależnić się finansowo i podejmować wybory zgodne z ich przekonaniami i uczuciami, a nie jedynie w wyniku zimnej kalkulacji ekonomicznej i nacisków otoczenia. 

Od początku naszej działalności, we wszystkim co robimy szukamy różnych aspektów piękna. Wierzymy, że nic na świecie nie jest jednowymiarowe. Dlatego chcemy tworzyć kosmetyki dla kobiet, które chcą nie tylko wyglądać, ale także czuć się pięknie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z naszymi klientkami będziemy mogli przywrócić naturalny cykl życia, w którym kobiety nie stoją na straconej pozycji, mogą odnaleźć w sobie pasję i poczuć się piękne.

W Diadem Cosmetics, nie mamy specjalnie stworzonego działu CSR. Zamiast tego, staramy się by każdy pracownik firmy, był aktywnie zaangażowany w społeczną działalność firmy. Traktujemy inicjatywę 2H jak część naszej tożsamości, która definiuje nas jako organizacje. Ponieważ przy okazji naszych działań społecznych, rozwijamy się także jako firma, to zasięg inicjatywy 2H rośnie z każdym dniem. Aktywnie poszukujemy kolejnych partnerów w krajach, gdzie występuje zjawisko preferencji płci. Wspólnie z naszymi partnerami uczymy się coraz bardziej efektywnych metod walki z tym problemem i z każdym dniem możemy lepiej realizować nasz cel. 

PORÓWNAJ KOLOR NASZEGO PODKŁADU Z PODKŁADAMI INNYCH MAREK

MARKA

Loading...

RODZAJ PODKŁADU

ODPOWIEDNIK DIADEM


x
x
NEWSLETTER

Dziękujemy!
Zapisano Cię do newslettera.